Pilates                    

Η μέθοδος Pilates δίνοντας έμφαση στον δεσμό του σώματος και της αναπνοής χαρίζει ενέργεια, αντοχή, σωστή κυκλοφορία του αίματος, συντονίζοντας την σχέση του σώματος και του πνεύματος. Παράλληλα εξισορροπεί την δύναμη και την ευλυγισία του σώματος μέσα από την αυτοσυγκέντρωση και την αύξηση του μυικού τόνου, ενώ χαρίζει σωστή στάση αλλά και πνευματική ισοροπία με την μείωση του καθημερινού stress.

 

Το Reformer Pilates είναι βασικό όργανο του Pilates, αποτελεί μια μοναδική προπονητική μέθοδο με σημαντικά αποτελέσματα σε ανθρώπους διαφόρων ηλικιών και δυνατοτήτων, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη όλων των μυϊκών ομάδων.  Ενώ πραγματοποιούνται μαθήματα Pilates με εξοπλισμό (pilates chair & cadillac pilates equipment) σε πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης.


Cross-Training

Το cross training είναι μια μίξη πολλών διαφορετικών ειδών γυμναστικής, σε μια κυκλική μέθοδο προπόνησης σε σταθμούς. Εναλλάσσει την αερόβια με την αναερόβια άσκηση επιτρέποντας να δουλεύουν σχεδόν όλοι οι μύες στην ίδια προπονητική μονάδα σε συνδυασμό με την καρδιά. Το cross training αποφέρει μεγάλες καύσεις στον οργανισμό και χαρίζει στο σώμα άριστη φυσική κατάσταση, δύναμη και αντοχή σε σύντομο χρονικό διάστημα.


TRX

Το TRX χρησιμοποιεί την βαρύτητα και το βάρος του σώματος με σκοπό να αναπτυχθεί η δύναμη, η ισορροπία, η ευλυγισία και η σταθερότητα του κορμού και των αρθρώσεων. Αυξάνεται η οστική μάζα και αποφεύγονται κακώσεις και τραυματισμοί. Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με τον οποίο μέσα από συγκεκριμένες ασκήσεις γυμνάζουμε όλες τις μυικές ομάδες, αποκτώντας ένα σώμα δυνατό, υγιές και γραμμωμένο.